כניסה למערכת

הסכם עבודה ותנאים לסוכן בפה לאוזן.


הסכם עבודה ותנאים לסוכן בפה לאוזן

1) ידוע לי שהתפקיד שלי לאתר מתעניינים במגוון התחומים ולהציע להם לשמוע הצעות מחיר משתלמות. אני הסוכן רושם אותם למערכת והחברות מתקשרות אליהם להציע להם הצעת מחיר ומבצע.
~agree~

 

2) ידוע לי שאני מרוויח כסף מכל לקוח מעוניין ששומע הצעת מחיר ומבצע מיוחד והתפקיד שלי לעזור ללקוח לקבל מחירים טובים יותר בתחום שמעניין אותו ללא התחייבות או עלות.
~agree~

 

3) ידוע לי ומובן לי שאסור לי לרשום לקוח למערכת מבלי שבדקתי איתו שהוא אכן מתעניין.
~agree~

 

4) ידוע לי שאם קיבלתי לקוח מתעניין מחבר שלי או מגורם שלישי אני אישית בודק אותו וזאת האחריות שלי לבדוק אותו לפני שאני רושם אותו למערכת ואני לא סומך על אף אחד אחר שבדק.
~agree~

 

5) ידוע לי שאם אני רושם לקוח מבלי שבדקתי אותו לפני או אם אני רושם בפרטים נוספים פרטים לא נכונים שלא בדקתי עם הלקוח אישית זה גורם נזק לחברה והחשבון שלי עלול להחסם לגמרי.
~agree~

 

6) ידוע לי שהלקוח מופיע במערכת "מאושר" זה אומר שהוא עבר את הבדיקה הראשונית שלנו אבל מה שקובע את התשלום שלי זאת השיחה מול החברה עצמה שמציעה את ההצעת מחיר ללקוח ורק על פי שיחה זאת אקבל תשלום, לקוח שיאשר את הסמס או את הבדיקה שלנו אבל לא ירצה לשמוע הצעת מחיר מול החברה יתקזז בסוף החודש, חבל לעשות עבודה מיותרת, נא לרשום רק לקוחות שבאמת רוצים לשמוע מבצע.
~agree~

 

7) ידוע לי שאסור לי לבקש מלקוח "לעזור לי" או "לעשות טובה" ולשמוע הצעת מחיר רק כדי שאני ארוויח כסף, הלקוחות האלה עושים נזק כבד לחברה, הם לרוב מתחמקים ומסננים או שהם מאשרים בטלפון ואחרי כמה דקות מתחרטים בצורה קיצונית ושקופה, זה מיותר וגם בסוף הם כמעט תמיד נפסלים ולא מקבלים עליהם תשלום! המבצעים ממש טובים נא לרשום רק מי שבאמת רוצה לשמוע.
~agree~

 

8) ידוע לי שלכל תחום יש את התנאים שלו, התנאים מופיעים באפליקציה תחת הכפתור "תנאים" לדוגמא בעבודה בחול התנאים הם עובד שרוצה לעבוד במכירות בעגלות בן 21-29 שרלוונטי אליו לטוס ב3 חודשים הקרובים, תפקידי לבדוק שהלקוח מתאים לתחום אליו אני רושם אותו ולרשום בשדה של הפרטים נוספים במלל החופשי את התשובות לשאלות שנדע שהלקוח מעוניין ומתאים. נא לרשום בפרטים נוספים תשובה מלאה לבי השאלות שרשומות בתנאים.
~agree~

 

9) ידוע לי שאסור לי לרשום למערכת לקוח "שעושה הצגה שהוא מתעניין" וזה חמור ביותר, השיחות מוקלטות מול החברות ובמידה ולקוח יגיד שהוא "עושה טובה" כל החשבון שלי יחסם לגמרי, נא לא להכניס לקוחות לא איכותיים.
~agree~

 

10) ידוע לי שהתחומי עניין במערכת משתנים, עולים תמיד חדשים ולפעמים יורדים תחומים ישנים ולפעמים תחום יורד לכמה ימים וחוזר, לדוגמא "הסרת שיער בלייזר" יכול לרדת היום ומחר בבוקר לחזור. לרוב התחומים קבועים קבועים או שמדובר בתקציב יומי שתחום יורד וחוזר למחרת בבוקר.
~agree~

 

11) מובן לי שבמידה ואני עובד מעל חודש ועובד לפי התנאים ומכניס רק לקוחות איכותיים שנבדקו טוב עלידי שבאמת מעוניינים לשמוע מבצע התגמולים שלי יעלו ואקבל בונוסים מיוחדים.
~agree~

 

12) ידוע לי ומובן שבמידה והלקוח שלי רוצה לשמוע כמה מבצעים אני לא מכניס אותו למערכת ליותר מתחום אחד באותו היום, מחכה יום שהוא יקבל את המבצע הראשון ואז רושם אותו למבצע השני, תמיד בודק איתו לפני שאני רושם אותו למבצע השני לראות שזה עדיין רלוונטי אליו אם עברו כמה ימים, שלא יקרה מצב שנתקשר אליו והוא יגיד שזה כבר לא רלוונטי אליו או ישכח שהוא התעניין בזה.
~agree~

 

13) מובן לי שאני מרוויח כסף גם אם הלקוח שלי לא סוגר עסקה או לא קונה ורק שומע מבצע אבל אני בשום אופן לא מבקש מאנשים סתם לעשות הצגה ולשמוע אלה פשוט מציע את התחומים לכמה שיותר אנשים ומתאים עבורם רק מה שהם באמת רוצים לשמוע ובודק שהם עומדים בתנאים.
~agree~

 

14) ידוע לי שאני רושם למערכת רק לקוחות דוברי עברית בלבד והשירות הטלפוני הוא רק בעברית בלבד.
~agree~

 

15) ידוע לי ומובן לי שלא רושמים לקוחות שמתעניינים בעבור מישהו אחר לדוגמא ילד שמתעניין עבור אבא שלו, או עובד שמתעניין עבור הבוס שלו בהלוואה וכדומה, רק הלקוח בעצמו המתעניין רק אותו רושמים למערכת.
~agree~

 

16) חברת "פה לאוזן" קיימת מעל עשר שנים בתחום, אנחנו ראינו כבר הכל, סוכנים שמנסים לקנות סימים של טלפונים שעונים לטלפונים ואחרכך המנוי נסגר וככה לנסות להרוויח יותר כסף, סוכנים שמנסים לרשום תחת אותו הטלפון שמות שונים, סוכנים שמבקשים מחברים סתם לעשות הצגה בטלפון, אנחנו באמת מחפשים עובדים איכותיים שעובדים נכון ובצורה ישרה והגונה, העבודה פשוטה, להתאים ללקוח את המבצע שמתאים לו גם אם הוא קצת מתעניין אין בעיה לרשום אותו אבל לא לבקש ממנו לעשות הצגה של מתעניין אם זה ממש לא מעניין אותו או שהוא לא מתאים בתנאים.
~agree~

 

17) ידוע לי שבסוף כל חודש עובר דוח קיזוזים שהחברות שולחות לנו, כל הלקוחות המאושרים שעברו בדיקה ראשונית שלנו ומול החברות לא שמעו את ההצעת המחיר מתקזזים, לכן חשוב להבין את העבודה ולהכניס למערכת רק לקוחות מתאימים ישמעו הצעת מחיר מול החברה, יש המון סוכנים שלא נפסלים להם בכלל לקוחות כי הם עובדים נכון ומבינים שמקבלים רק בעבור לקוח ששומע הצעת מחיר מול החברות עצמן. סוכנים שיודעים לייצר לקוחות שגם מגיעים לפגישות וגם סוגרים עסקאות זוכים לעליה משמעותית בשכר.
~agree~

 

18) ידוע לי ומובן לי שהתפקיד העיקרי שלי הוא לבדוק עם הלקוח טלפונית או פנים מול פנים שהוא אכן מעוניין לשמוע לגבי התחום שרשמתי אותו, אני קודם בודק איתו ובודק שהוא אכן מתאים ורק אחרכך רושם אותו למערכת, בשדה פרטים נוספים לרשום תשובה מלאה לדוגמא "בדקתי עם הלקוח שהוא מתעניין והוא בן 24 ורוצה לטוס לחול לעבוד בעגלות ויש לו אנגלית טובה" לא לרשום בפרטים נוספים "הוא מעונין" או "רוצה לשמוע" תשובות כאלה קצרות שלא מעידות שאכן בדקתם את התנאים עם הלקוח, מי שעובד נכון מרוויח הרבה כסף.
~agree~

 

לפרטים נוספים: שירות הלקוחות און-ליין גם בוואטסאפ 0507161911 או בטלפון 1700-700-346

 

אני מאשר שקראתי את תנאי העבודה ואני אישית בודק כל לקוח לפני שאני רושם אותו וברצוני להתחיל לעבוד ולהרוויח כסף

מבצעים