כניסה למערכת

אישור עבודה במערכת

ברוכים הבאים לעבודה באתר ״פה לאוזן״ ובהצלחה, לפני שנתחיל לעבוד חשוב לנו להדגיש בפניכם כמה נקודות חשובות להצלחה בעבודה ועל מנת להרוויח משכורות גבוהות יותר.

1. הכי חשוב להבין בעבודה, מרוויחים כסף רק על לקוח מתעניין ששומע הצעת מחיר, גם אם הוא לא סגר עסקה מרוויחים עליו, אבל רק אם הוא שומע הצעת מחיר, רשמתם לקוח, הוא מקבל שיחה ראשונית של כמה שניות מ״פה לאוזן״ שיחת בדיקה במידה והוא רוצה רק אז מעבירים אותו לשיחה הבאה שהיא השיחה החשובה והקריטית בשבילכם כדי להרוויח, השיחה הבאה היא שיחה שנותנים הצעת מחיר או מתאימים ללקוח את השירות הרלוונטי, כסף מרוויחים רק עבור השיחה השניה, אם הלקוח שומע הצעת מחיר כמה השירות עולה מהחברה עצמה אחרי השיחת בדיקה ראשונית של פה לאוזן, גם לקוחות ״מאושרים״ במערכת שבשיחה השניה לא ישמעו הצעת מחיר יכולים להפסל, הכי חשוב שהלקוח ישמע הצעת מחיר בטלפון כמה השירות או הלימודים או כל תחום אחר עולה לו, ברגע שהלקוח שלך שמע בטלפון כמה עולה הוא נחשב לקוח מאושר. במידה והוא גם יחליט לסגור עסקה יש בונוס נוסף שיכול להגיע לעד 500 ש״ח לסגירה.


2. לכל תחום ותחום יש תנאים, באפליקציה שלנו שבוחרים תחום יש כפתור שנקרא ״תנאים״ שם רואים בכל תחום מאיזה גילאים מכניסים או איזורי מגורים או כל תנאי אחר שחשוב, חשוב מאד לבדוק את התנאים לפני שרושמים לקוח שלא יפסל כי הוא לא עומד בתנאים, לדוגמא בתחום הביטוח מכניסים לקוחות רק בני 25 ומעלה.

3. חשוב לנו להדגיש לכל סוכן שעובד איתנו שהמטרה והמגמה שלנו היא לאשר לכם כמה שיותר לקוחות בשיחה הראשונית, אבל הכסף נקבע אך ורק בשיחה השניה מול החברה עצמה שהלקוח שומע הצעת מחיר, רק בעבור לקוח שהיה זמין ושמע הצעת מחיר מתקבל כסף מי שלא שמע פשוט יפסל עליו התשלום.

4. כל עוד הלקוח שרשמתם עומד בתנאים של התחום שרשמתם אותו והוא שומע הצעת מחיר ומדבר בסבלנות וברצינות מול החברה עצמה הכסף מתקבל בעבורו.

5. כל השיחות גם הבדיקה הראשונית שלנו, של פה לאוזן וגם מול החברות בשיחה השניה מוקלטות והכל מפוקח על מנת לתת לכם מידע הכי אמין שאפשר עבור כל לקוח שלכם.

6. העבודה ב״פה לאוזן״ היא לרשום כמה שיותר מתעניינים, כל מי שקצת מתעניין ורוצה לשמוע פשוט לרשום אותו, זה יכול להיות כל אחד שאתם מכירים או מצאתם ברשת חברתית והמטרה של כולנו לרשום כמה שיותר כדי להרוויח כמה שיותר אבל אסור בשום פנים ״להדריך״ באנדם לשקר בטלפון כדי שתרוויחו כסף, הקלטה של לקוח כזה עלולה לחסום את כל החשבון וזאת סתם עבודה מיותרת, אנו מבקשים לרשום רק מי שרוצה לשמוע הצעת מחיר כמובן בלי שום התחייבות אבל לא רוצים להתקל במקרים קיצוניים כמו ״מתעניין בעורך דין״ שלא יודע לספר למה הוא צריך עורך דין או ״מתעניין בלימודים״ שרוצה ללמוד רק בעוד 3 שנים וכל מני מקרים הזויים, פשוט לעבוד בצורה מקצועית ולרשום רק מי שרוצה לשמוע.

7. התחומים בהם אפשרי לרשום לקוחות מתעניינים יורדים ועולים, חשוב לשים לב לתחומים החדשים שעולים וכאלה שיורדים זמנית וחוזרים, לדוגמא התחום הסרת שיער בלייזר ירד כרגע ויחזור בחודש הבא, ישנם הרבה תחומים במערכת.


8. השכר מתקבל בכל עשירי לחודש בצורה מסודרת לחשבון הבנק או בצ׳ק בדואר לפי בחירת הסוכן, בקשה לתשלום עושים במערכת לאחר שצוברים כסף בחשבון.

9. אפשר להכניס את אותו הלקוח לשמוע מגוון הצעות מחיר במגוון תחומים ולהרוויח עליו כמה פעמים אבל לא לרשום אותו ליותר משני תחומים ביום אחד מהסיבה שכל תחום מתקשרים אליו מחברה שונה וזה עלול להפריע לו בטלפון, פשוט לרשום אותו כל יום לתחום אחר במידה והוא רוצה לשמוע הצעת מחיר.

10. לכל שאלה נוספת והמלצות נוספות איך להגיע ליותר לקוחות וטיפים ולהיות מהסוכנים הקבועים שלנו שמרוויחים אלפי שקלים בחודש ניתן לפנות לשירות הלקוחות 1700-700-346 או עדיפות לשירות בוואטסאפ 24 שעות 0507161911.

אני מאשר שהבנתי את העבודה.

מבצעים