כניסה למערכת

הודעת פסילות לסוכנים

חברת "פה לאוזן" מעוניינת לשמר את סוכניה לאורך זמן ולכן חשוב לכל סוכן להבין את העבודה ב"פה לאוזן".

 

ראשית משיכת הכסף נעשת עלידי הכפתור "בקשה לתשלום" ויכולה להתבצע אך ורק בתאריכים ראשון או שני לכל חודש, הכסף בפועל יגיע בהעברה בנקאית בעשירי לחודש או ישלח בדואר.

 

על מנת לעלות את הטפסים מתחברים דרך המחשב בלבד חד פעמית ליוזר, בכפתור הנקרא טפסים נמצאים הטפסים הרלוונטים, מדפיסים אותם, חותמים ידנית, מצלמים כתמונה בפאלפון או סורקים ומעלים למערכת או דרך המחשב או דרך האתר המותאם בפאלפון יש את הכפתור העלאת מסמכים ( לא דרך האפליקציה ), נא לשים לב שהטפסים עלו בהצלחה והם בגודל המתאים.

 

 

השכר מתקבל על כל לקוח שמוגדר על ידי החברות כלקוח רציני ששומע הצעת מחיר ומביע התעניינות, השכר יתקבל בעבורו גם במידה ויחליט שלא לסגור את העסקה.

 

תהליך העבודה הוא:

 

  1. הסוכן מכניס לקוח למערכת ומסמן באיזה תחום התעניין הלקוח.
  2. חברת "פה לאוזן" בודקת את הלקוח, מאשרת אותו ומעבירה אותו לשמוע הצעת מחיר מהחברה או החברות שהוא ביקש.
  3. הלקוח מקבל הצעת מחיר מהחברה בעצמה, פה לאוזן תקבל בסוף החודש דוח מהחברות מי שמע את הצעת המחיר והוגדר כלקוח פוטנציאלי ומי לא, מי שלא שמע הצעת מחיר יפסל רטרואקטיבית, חשוב להבין שמי שמאשר סופית את הלקוח אלה החברות עצמן.

 

יש המון סוכנים שעובדים נכון ומכניסים רק לקוחות רציניים שבאמת מקשיבים ולא נפסלים להם בסוף החודש לקוחות והיתרה המאושרת נשארת בדיוק כמו שהיתה, יש סוכנים שהכניסו לקוחות פחות רציניים ונפסל להם, רק אתם יודעים איזה לקוחות הכנסתם.

סיבות מרכזיות לפסילות:

 

  1. הסוכן לא בדק את התנאים בכל תחום, לדוגמא ביעוץ לימודים לא מקבלים חיילים בשירות  גם אם הלקוח מאד מתעניין והוא חייל הוא יפסל, זאת דוגמא, חשוב לקרוא לגבי כל תחום מה התנאים שהחברות מבקשות.

 

  1. הסוכן רושם את הלקוח להרבה תחומים באותו היום והלקוח כבר לא יכול לעקוב אחרי ההצעות ומתחיל לסנן את החברות, לכן אנו ממליצים לרשום בכל כמה ימים לתחום אחר במידה והלקוח מתעניין ביותר מתחום אחד, אפשר עד שלושה תחומים בחודש.

 

  1. הסוכן רושם לקוח שיודע שהסוכן מרוויח מזה כסף והוא לא באמת מתעניין לכן לפה לאוזן קל לו להגיד "כן" אבל להצעת מחיר מסודרת אין לו סבלנות לשמוע והוא מתחמק ונפסל.

 

בסופו של דבר המטרה שלנו משותפת עם אלפי הסוכנים שלנו, המטרה היא לסגור כמה שיותר עסקאות, נכון שאנו משלמים לסוכן בעבור כל לקוח מתעניין אבל חשוב לנו להבהיר שכל לקוח שנפסל על ידי החברות זה כסף שגם חברת "פה לאוזן" הפסידה, לכן אנו מבקשים מכל סוכן במידה והלקוח נפסל והוא באמת רציני נא לערער ואנו נבדוק שוב למה לא הצליח לשמוע הצעת מחיר ונדאג שיקבל ולאשר אותו במקום.

 

המשיכה של הכסף היא רק מעל 500 ש"ח מאושרים לאחר דוח הפסילות, במידה ויש פחות הסכום ממשיך עם הסוכן לחודש הבא, משיכה ניתן למשוך מחברת "פה לאוזן" אך ורק מעל 500 ש"ח מאושרים.

 

חשוב לזכור שחברת "פה לאוזן" מציעה לכל סוכן מודל שכר ללא פסילות בסוף החודש, מודל שהסוכן תלוי רק בחברת "פה לאוזן" ולא בכל שאר החברות, מה שמאושר במערכת תמיד מאושר סופית.

 

המודל הוא 10 ש"ח קבוע עבור כל לקוח בכל התחומים ( סוכנים וותיקים סכום העמלה הקבוע עולה עם הזמן ).

 

1000 ש"ח מינימום למשיכה במודל הזה במקום 500 ש"ח במודל הרגיל.

 

מעבר בין מודלים נעשה אך ורק בתחילת חודש, על מנת לעבור מודל 0507161911 שירות הלקוחות בוואטסאפ זמין 24 שעות או בטלפון 1700-700-346.

 

המון בהצלחה.

מבצעים