כניסה למערכת

דגשים לסוכן

* חובה לצפות בסרטון הדרכה לפני תחילת העבודה, סרטון ההדרכה נמצא גם במייל של כול סוכן מתחת לשם המשתמש והסיסמא, בנוסף ישנו סרטון הדרכה על אפליקציית פה לאוזן לסלולרי לעבודה נוחה יותר.

 

קישור ישיר לסרטון הדרכה ביו-טיוב :

 

https://www.youtube.com/watch?v=FV7OaYk38Sg&feature=youtu.be

 

קישור ישיר לסרטון הדרכה לסלולרי ביו-טיוב:

 

https://www.youtube.com/watch?v=A5Z-t1qTH3E

 

סרטוני ההדרכה הם על המערכת בעיצוב הישן, אך מדובר באותה מערכת רק עם עיצוב שונה.

הנהלת פה לאוזן מבקשת להדגיש מספר סעיפים על מנת שכולנו נעבוד נכון
ונרוויח כמה שיותר כסף, אנו לא מעוניינים לפסול לקוחות ולגרום לעבודה
מיותרת גם לסוכן וגם לנו.

 

 

14 סעיפים אלה יעזרו לכולנו להרוויח יותר ולהמנע מפסילות:



1) לקוח חייב להיות מעל גיל 18.


2) בחלק מהתחומים מופיעים פרטים נוספים נא לשים לב אליהם במיוחד לאיזור גאוגרפי.


3) לקוח מאושר הינו לקוח שמעוניין ומודע לכך שהולכים להתקשר אליו ולהציע לו הצעת
 מחיר לגבי התחום בו הוא מעוניין, מקרה שחוזר על עצמו,  סוכנים שרושמים לקוחות שאינם מודעים לכך
 בטענה "אני כבר יודע שהוא מעוניין בזה אז רשמתי אותו" ושאנו מתקשרים הלקוח אינו יודע על
 מה מדובר, לקוח כזה יפסל.


4) לקוח מאושר הוא לקוח שהצעות המחיר רלוונטיות ל 3-6 חודשים הקרובים.

מקרה שחוזר על עצמו, לקוח המתעניין לדוגמא בפסיכומטרי אך כרגע בצבא ואומר "מעניין אותי לשמוע אבל אני מתשחרר עוד שנה", לקוח כזה יפסל.


5) לקוח מאושר הוא לקוח שרוצה לקבל הצעות מחיר על מנת לשקול סגירת עסקה.

                                                                                        
6) במקרה ולקוח מתעניין ביותר מתחום אחד, רשאי הסוכן לרשום את אותו הלקוח

למקסימום תחום אחד ביום, ולא יותר משלושה תחומים שונים בחודש.


7) לקוח יפסל במקרה שהלקוח לא יענה לטלפון יותר משבוע או שענה והכחיש התעניינות בנושא.


8) סוכנים וותיקים שעובדים איתנו מעל שנה יכולים לקבל עמלות גבוהות יותר ומודל בונוסים מיוחד.


9) סוכנים יוכלו להוסיף סוכנים מתחתיהם ולקבל עמלה בגובה של 10% על כל לקוח שהסוכנים תחתיו הוסיפו
חשוב להדגיש שסוכן יוכל לבצע בקשה לתשלום רק לאחר שהגיע לסכום המשיכה המינמלי 500 ש"ח
(כנ"ל לגבי העמלה המגיעה מסוכן שיצריף תחתיו (המשיכה תאושר ברגע שהסוכן תחתיו עצמו הגיע ל 500 ש"ח ומשך את כספו).
     
10) תהליך הוספת לקוח בחברת 'פה לאוזן', הסוכן מוסיף לקוח אל תוך המערכת בכפתור הוסף לקוח, המוקד שלנו בפה לאוזן יוצר קשר עם הלקוח על מנת לוודא התעניינות ולהתאים לו את המבצע האטרקטיבי לפי דרישתו ולפי התחום בו התעניין הלקוח, לאחר מכן מקושר הלקוח לחברות הרלוונטיות שמהן הוא יקבל הצעות מחיר, חשוב להדגיש במידה ופתאום הלקוח התחרט מול החברות או הכחיש התעניינות או לא היה מעוניין לשמוע ולהתעניין בתנאי המבצע או השירות,או לא ענה לטלפון יותר משבוע ברציפות, הלקוח הנ"ל יפסל רטרואקטיבית והעמלה תרד מהסוכן. חברת פה לאוזן משלמת לסוכניה על מנת לרשום לקוחות מתעניינים שישמעו הצעות מחיר וישקלו סגירת עסקה, לא נוכל לשלם על לקוחות שלא שמעו הצעות מחיר. ביום האחרון של החודש בשעה 12 בלילה מופיע הסכום הסופי למשיכה, גם אם בוצעה בקשה לתשלום לפני היום האחרון, הסוכן יקבל את הסכום הסופי המאושר במערכת נכון ליום האחרון בחודש בשעה 00:00. בקשה לתשלום נמצאת במצב "ממתין לאישור" עד לרגע קבלת הכסף ב-10 לחודש, חשוב להדגיש שחברת "פה לאוזן" מציעה לסוכניה מספר מודלים לשכר, ישנו מודל שכר שבו אין פסילות רטרואקטיביות ובמודל זה הסוכן תלוי אך ורק בפה לאוזן ולא באישור הסופי של החברות, במודל הזה השכר הוא קבוע 10 ש"ח לכל מתעניין בכל התחומים, תמיד אפשר לעבור בין המודלים.


11) כל המידע אודות הלקוחות שלכם נמצא תחת הלשונית "לקוחות"  היה ואתם מוצאים טעות בדוח כדוגמא : לקוח פסול אך אתם טוענים שזאת טעות, יש באפשרותכם לערער ואנו נבדוק את הלקוח מחדש. 

חברת פה לאוזן דוגלת בשקיפות מלאה ומצפה לכך גם מהסוכנים.


12) משכורות הסוכנים יועברו בתאריך 10 לחודש, בהעברה בנקאית או בצ'ק בדואר לבחירת הסוכן.
פרטי הבנק או כתובת למשלוח צ'ק יעדכן הסוכן בכפתור  "בקשת תשלום" בקשת התשלום תתקבל אך ורק בראשון או בשני לחודש, השכר יתקבל ב-10 לחודש, לדוגמא סוכן ביקש תשלום בתאריך 1.7 או 2.7 המשכורת תתקבל ב10.7.

חשוב להדגיש שניתן להתחיל לעבוד בחודש הראשון ולצבור כסף במערכת ללא שליחת הטפסים אך הכרחי לשלוח את הטפסים או לעלות אותם למערכת לפני המשכורת הראשונה שנוכל להעביר את הכסף כחוק בישראל.

 

13) כל סוכן מתבקש לעדכן את פרטיו תחת הלשונית "עדכון פרטים אישיים" על מנת שנוכל ליצר עמך קשר בכל נושא. 

 

14) ישנו כפתור 'שתף' בחלק העליון של המערכת, ככול שתלחצו עליו יותר תוכלו להרוויח יותר כסף, הכפתור משתף בפייסבוק את הלינק שלכם וברגע שלקוחות נרשמים אתם תראו אותם במערכת ואת הכסף שהרווחתם על כול אחד.

 

 

 

דוגמאות וטיפים לתסריטי שיחה:

 

חשוב לזכור שאין להשתמש במסר שיווקי מוטעה של החברות עצמן לדוגמא " חברת X תתן לכם 90 אחוז הנחה".

 

הסוכן משווק את התחומים לדוגמא: הסרת שיער בלייזר, לימודים, פסיכומטרי וכדומה, אין איסור להשתמש בשמות של החברות איתן אנו עובדים בכל תחום ותחום אבל אסור בתחלית האיסור לשווק חברה ספציפית עם מסר שיווקי שמטעה את הלקוח.

על מנת לצפות במבצעים שלנו באתר פה לאוזן ניתן לחפש תחום ואיזור ופשוט לצפות במבצע.

אך ההמלצה שלנו למצוא מתעניין לפי תחום ולהסביר לו שאת המבצעים וההטבות הוא יקבל מנציג מקצועי של חברת פה לאוזן כמובן ללא תשלום וללא שום התחייבות.

ניתן להפעיל את היצרתיות במגוון דרכים על מנת להגיע למספר מתעניינים רב יותר, דוגמא לתסריט שיחה פרונטלי/טלפוני:

 

נציג של פה לאוזן : "שלום מדבר X מאתר פה לאוזן חברת המבצעים וההטבות הגדולה בישראל אפשר דקה מזמנך?"

 

לקוח: מה זה פה לאוזן? / כן / לא הבנתי מי אתה?

 

נציג של פה לאוזן: "בהמשך ליוקר המחיה בישראל והמחאות החברתיות חברת פה לאוזן החליטה להעניק הטבות יחודיות ללקוחות בישראל במגוון רחב של תחומים, מחירים ומבצעים חסרי תקדים היית רוצה לשמוע על התחומים?"

 

לקוח: כן למה לא?

 

נציג של פה לאוזן: (מקריא את רשימת התחומים תוך כדי הפעלת הגיון אם אנחנו מדברים עם לקוח בן 40 אנחנו לא נציע פסיכומטרי וכדומה )

 

לקוח: "אוקי רכב חדש כן מעניין אותי אתה באמת יכול לדאוג לי להטבה?"

 

נציג של פה לאוזן: "בהחלט כן! אנחנו עובדים עם החברות הגדולות בישראל ויש לנו הטבות יחודיות אני אדאג שנציג של פה לאוזן יחזור אלייך בשעות הקרובות שתוכל לקבל את ההטבה ולהחליט, כמובן שהשירות שלנו הוא ללא תשלום וללא התחייבות וזה הבחירה שלך האם לנצל את ההטבה"

(כמובן שאם זה פרונטלי לבקש את הטלפון מהלקוח ואם זה דרך הטלפון אז כבר יש לכם את הטלפון של הלקוח ולא צריך לבקש)

 

לקוח: "תודה רבה חבל שאין עוד חברות שדואגות ככה ללקוח הישראלי"

 

נציג של פה לאוזן: "בבקשה והמון בהצלחה!"

 

חשוב לציין שסוכנים/משווקים טובים שעובדים איתנו מעל שלושה חודשים ועובדים בצורה איכותית מבחינת לקוחות פוטנציאליים איכותיים זוכים לעליה משמעותית בעמלות ובמשכורת.

 

המון בהצלחה!!!

 

מבצעים